Update coronavirus: wat doen wij?

Publicatiedatum: 16-03-2020

 

We kunnen er niet omheen: het coronavirus heeft, zeker in Noord-Brabant, invloed op het dagelijks leven.
De gezondheid en veiligheid van onze huurders en medewerkers staat op nummer 1. Daarom volgen wij natuurlijk het advies van het RIVM op.

Ons kantoor is voorlopig gesloten
Veel zaken regel je eenvoudig via MijnGoedWonen. Tijdens kantoortijden kun je ons ook gewoon bellen op (0492) 34 88 88 of stuur een mail naar info@goedwonengemert.nl. We doen er alles aan om je zo goed en snel mogelijk te helpen.

We passen onze werkzaamheden aan
Wij volgen het advies van het RIVM om medewerkers zoveel mogelijk thuis te laten werken. Dat betekent dat alle medewerkers, ook degenen zónder griep- of verkoudheidsverschijnselen, zoveel mogelijk vanuit huis werken. Ook kun je erop vertrouwen dat je geen contact hebt met medewerkers die klachten hebben of contact hebben gehad met iemand die (misschien) besmet is. Dat geldt ook voor de medewerkers van de bedrijven waarmee wij samenwerken, zoals onze aannemers.

Verhuren woningen
We vinden het belangrijk dat nieuwe huurders gewoon hun sleutel krijgen, dat mensen een woning kunnen bezichtigen en dat huurders die verhuizen hun sleutel weer kunnen inleveren. Wel passen we onze werkwijze aan. Dat betekent dat we alles telefonisch of digitaal doen, bijvoorbeeld met videobellen, foto’s sturen en door het uploaden van documenten in Wooniezie. Bezichtigingen gebeuren pas op het moment dat de woning leeg is. Zo kunnen we woningen blijven aanbieden, en wel op een veilige manier.

Reparaties met spoed
Heb je een reparatieverzoek dat niet kan wachten? Geen probleem. Meld het bij ons en we zorgen ervoor dat het opgelost wordt. We zoeken samen naar een oplossing hoe we de spoedreparatie volgens de richtlijnen van het RIVM kunnen uitvoeren.

Wat is spoed?

- Buitensluitingen
- Centrale toegangsdeuren van complexen die niet open kunnen
- Open delen (ramen, deuren, etc.) die op de begane grond zitten en niet kunnen sluiten
- Geen elektra in huis, dit pas nadat stekkerproef is uitgevoerd
- Grote waterlekkages daar waar de hoofdkraan (tijdelijk) afgesloten moet worden
- Gaslekkages
- Geen warm water
- Verstoppingen
- Onderhoud plus reparaties van installaties (zoals CV en lift)
- Glasspoedreparaties
- Reparaties in woningen in onbewoonde staat
- Scootmobiel staat in de schuur en slot werkt niet
- Lekkages die geleidelijk erger worden

Reparaties zonder spoed
Heb je een reparatieverzoek, maar kan het even wachten? Prima, wacht dan met het melden van je reparatie.

Betalen huur
Het betalen van de huur kan alleen nog digitaal. Mocht je door de corona maatregelen minder inkomen hebben én moeite hebben/krijgen met het betalen van de huur? Neem dan contact met ons op. We zoeken samen naar een oplossing.

Vragen
Heb je vragen? Neem dan gerust telefonisch contact met ons op via 0492 - 34 88 88.

 

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden